Wideo marketing

Wideo marketing. Profesjonalne reklamy wideo na potrzeby Internetu

Jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów – trudno nie zgodzić z tym powiedzeniem w czasach, w jakich przyszło nam żyć. Żadne inne narzędzie marketingowe nie może równać się obecnie z filmem, gdyż nic innego tak nie przyciąga uwagi widza. O wykorzystaniu reklam wideo w praktyce wiemy wszystko – i chcemy się dzielić tą wiedzą z naszymi klientami.

Czym jest wideo marketing? Definicja reklamy wideo

Definicja marketingu wideo jest bardzo prosta: to wszelkie, nawet najkrótsze produkcje filmowe służące promowaniu marki, produktu czy usługi lub kreowaniu wizerunku danego podmiotu. Jest to koncepcja szczególnie popularna w internecie, gdzie filmy najczęściej są dostępne na życzenie użytkownika. Najczęściej marketing wideo jest związany nie tylko z tworzeniem krótkich filmów, ale także z zarządzaniem profilami w ramach których są one publikowane. Właśnie dlatego ten element reklamy często zaliczany jest do content marketingu, czyli marketingu treści.

Wideo marketing – nieskończony potencjał kreatywności

Wbrew powszechnej opinii marketing wideo nie obejmuje tylko i wyłącznie Youtube’a. Ta forma reklamy jest bowiem powszechna w wielu kanałach online, takich jak blogi wideo czy portale społecznościowe (ze szczególnym uwzględnieniem Instagrama czy TikToka). Dzięki temu takie materiały są łatwo dostępne dla użytkowników przez ich własne profile na danych portalach.

Wideo marketing może także zostać wykorzystany na wiele innych sposobów. Doskonale urozmaici on wygląd strony internetowej, gdzie materiały filmowy może być wykorzystany w charakterze przewodnika po nowościach, poradnika czy choćby instrukcji składania czy użytkowania danego produktu. Reklama wideo to także doskonały dodatek do mailingu marketingowego czy newstlettera – z pewnością przykuje on wzrok znacznie bardziej niż ściana tekstu, jaką klienci najczęściej kojarzą z wiadomościami od sklepów czy stron internetowych.

Na tym możliwości jednak się nie kończą. Rodzaj wykorzystania wideo marketingu w praktyce zależy tylko i wyłącznie od preferencji, celów i zamierzeń danej firmy, a także od kreatywności zespołu Kaizen Marketing – a tej z całą pewnością nam nie zabraknie.

Dlaczego warto zdecydować się na filmy reklamowe?

Jest wiele powodów, dla których poziom wykorzystania filmów w reklamie internetowej ciągle rośnie. Wideo marketing zawdzięcza swoją popularność przede wszystkim zaangażowaniu odbiorców, które w przypadku filmów i spotów jest bardzo duże. Przeciętny amerykański konsument spędza średnio 90 minut dziennie oglądając treści wideo w Internecie. Już 15% widzów poświęca multimediom w sieci aż 3 godziny dziennie i więcej, a dzięki marketingowi wideo każda firma może zagarnąć dla siebie odrobinę z tego czasu. Popularność filmów reklamowych potwierdza także stopień klikalności. Ta w przypadku wideo jest dwukrotnie wyższa niż w przypadku zdjęć zamieszczanych w mediach społecznościowych.

Materiały wideo stanowią również doskonałe źródło informacji o produkcie. 95% ankietowanych obejrzało explainer lub tutorial przed zakupem aby dowiedzieć się więcej o produkcie lub usłudze. Natomiast aż 81% respondentów przekonało się do zakupu produktu lub usługi, oglądając wideo danej marki. Zatem wykorzystanie wideo marketingu w strategii reklamowej nie tylko zwiększa szanse zakupu, ale także pozwala kreować wizerunek firmy jako eksperta w branży. Filmy reklamowe są także znacznie łatwiejsze w odbiorze niż specjalistyczne artykuły czy długie opisy, co przekłada się na ich częstsze wykorzystywanie przez klientów.

Co więcej, marketing wideo pozwala firmom skutecznie konkurować na zatłoczonym internetowym rynku produktów. 81% firm używa materiałów filmowych jako swojego podstawowego narzędzie reklamowego, a taki sam odsetek planuje zwiększyć nakłady na wideo marketing w najbliższym roku. Trudno się temu dziwić: YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn to portale, gdzie są miliony użytkowników i potencjalnych klientów, którzy tylko czekają na film, który skłoni ich do zakupu.

Niezależnie od motywacji skłaniającej firmę do wdrożenia wideo marketingu Kaizen Marketing dostarcza wysokiej jakości treści multimedialne dla szerokiego wachlarza Klientów. Działamy zarówno dla małych, rodzinnych firm, jak i globalnych korporacji i koncernów. Na naszych usługach z pewnością skorzystają także organizacje pozarządowe, fundacje czy instytucje kulturalne, które dzięki nim dotrą do szerokiego grona klientów.   

Kaizen Marketing, czyli filmy reklamowe i wideo marketing w najlepszym wydaniu

Nasza oferta jest jak potencjał marketingu wideo – nie ma końca. Jesteśmy w stanie zrealizować każdy pomysł na materiały wideo, dostosowując się do wymagań, potrzeb i zamierzeń naszych klientów. Naszą specjalnością są:

1. Wideo posty – proste materiały filmowe na każdą kieszeń. Te krótkie materiały wideo idealnie nadają się do prezentowania usług, produktów i nowości w mediach społecznościowych. To najtańsza możliwość wykorzystania promocji wideo.

2. Spoty reklamowe – są jedną z najpopularniejszych krótkich (od 5 sekund do 30 sekund) form promocyjnych, wykorzystywanych zwłaszcza na platformie YouTube. Trwających 6 sekund reklam typu pre-roll nie da się pominąć – to idealny czas, by zaprezentować się potencjalnym klientom.

3. Filmy reklamowe i korporacyjne – materiały o długości od 2 do 5 minut, dzięki którym skutecznie można zaprezentować się w przestrzeni publicznej lub w internecie. Mogą one prezentować dowolny produkt, prezentować zespół specjalistów czy informować o nowościach – wszystko zależy od potrzeb klienta.

4. Animacje 2D i 3D, explainery graficzne – łączą atrakcyjne, ruchome grafiki z przekazem informacyjnym, dzięki czemu doskonale wpasowują się we współczesne trendy promocyjne. Ogranicza je jedynie budżet Klienta – wyobraźni ze strony zespołu Kaizen Marketing na pewno nie zabraknie.

5. Wirtualne spacery – niezwykle atrakcyjna forma prezentacji wnętrz nieruchomości. Tę usługę Kaizen Marketing kieruje do deweloperów, właścicieli hoteli, restauracji czy instytucji kultury. Aktywne linki (tekst, zdjęcie, film) pozwalają lepiej poznać konkretne dzieło czy historię eksponatu. W sytuacji gdy, nie ma jeszcze nieruchomości, pomożemy odbiorcom wyobrazić sobie efekt końcowy z pomocą wizualizacji 3D, do której zostanie wykorzystany rzut architektoniczny.

6. Zdjęcia lotnicze – tam, gdzie nie dotrze nasz operator, wysyłamy drona. Idealne rozwiązanie dla branży budowlanej, samorządów i sektora turystycznego. Z lotu ptaka świat nierzadko jest bardziej ekscytujący.  

7. Reportaże telewizyjne i internetowe – po ten produkt sięgają najbardziej wymagający klienci Kaizen Marketing, którzy na potrzeby wizerunkowe i marketingowe pragną dysponować materiałem filmowym o wysokich walorach artystycznych oraz merytorycznych.

8. Billboardy sponsorskie – 8 sekund w telewizji wystarczy, aby dotrzeć do tysięcy potencjalnych Klientów. Telewizyjne billboardy sponsorskie nadawane są przed i po emisji programu i informują o wsparciu produkcji przez daną firmę.

9. Wywiady, newsy – wywodzimy się z mediów i na ich potrzeby skrojone są te produkty. Dostarczamy filmowych materiałów informacyjnych agencjom, portalom i telewizjom, także globalnym, np. takich jak Euronews.

10. Trailery, teasery – organizujesz wydarzenie lub imprezę? Bez dobrego zwiastuna, który przykuje uwagę i zapowie nadchodzące atrakcje może być trudno o sukces. Zadbamy o odpowiednią prezentację nadchodzącego wydarzenia i zainteresujemy nim zupełnie nowe grono osób dzięki atrakcyjnej zapowiedzi.

12. Relacje filmowe z imprez – nazwa wszystko wyjaśnia. Ze swojej strony dodamy jedynie, że jakość i szybkość oddania gotowego produktu sprawia, że Kaizen Marketing obsługuje największe kongresy i najbardziej prestiżowe sympozja. 

13. Realizacje TV – na tyle kamer ile dusza zapragnie i budżet pozwoli. Z każdego miejsca w Polsce, nawet z kilku jednocześnie. Dostosowujemy się do wymagań naszych klientów i proponujemy im najnowsze rozwiązania dla telewizji.

14. Reklama interaktywna – z poziomu odtwarzacza i oglądanego materiału wideo widz może dokonać zakupu produktu lub rezerwacji usługi. Wystarczy że kliknie w aktywne tagi, które umieszczamy w filmie. 

Reklamy wideo profesjonalne od pierwszej sekundy

Wideo marketing w wydaniu Kaizen Marketing to więcej niż tylko krótkie nagranie przeznaczone do ustalonego wcześniej medium. Reklama w naszym rozumieniu to przede wszystkim holistyczne, całościowe podejście, które pomaga naszym klientom w uzyskiwaniu spektakularnych rezultatów. Tworząc nasze materiały bierzemy pod uwagę nie tylko wymagania klienta, ale także jego dotychczasową komunikację z odbiorcami w internecie. Dzięki temu każdy z naszych filmów wideo jest spójny z pozostałymi elementami strategii firmy. 

Co więcej, decydując się na nasze usługi masz pewność odpowiedniego spożytkowania każdej wydanej złotówki. W naszej pracy korzystamy tylko i wyłącznie ze sprawdzonego sprzętu i innowacyjnych rozwiązań, które razem pozwalają nam tworzyć najwyższej jakości materiały. Dzięki różnorodności dostępnych narzędzi jesteśmy w stanie kompleksowo realizować duże projekty składające się z wielu różnych reklam wideo – wszystko z korzyścią dla naszych klientów.

Dodatkowo możemy zaoferować naszym partnerom cały szereg działań, które dodatkowo wspomogą marketing wideo na drodze do osiągnięcia celów. Content marketing, SEO czy prowadzenie profili w social mediach umożliwią nam uzyskanie jeszcze lepszych rezultatów w krótkim czasie, co przełoży się na efektywne kreowanie wizerunku klienta.

Sprawdź nas w reklamie wideo i nie tylko!

Back to Top
Back to Top
Close Zoom
Context Menu jest wyłączone na tej stronie. Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami