UX

UXIdee i Metodologie

Design Thinking

Projektowanie User Experience (UX) zgodne z User Centered Design. Zdefiniowanie potrzeb i problemów docelowych użytkowników

Mobile First i RWD

Większość wejść na strony internetowe pochodzi z urządzeń mobilnych. W związku z tym spełnienie potrzeb użytkowników na telefonach komórkowych jest kluczowe także dla UX. Projekty są tworzone najpierw na urządzenia mobilne i w oparciu o nie tworzone są projekty webowe metodą RWD.

Google Material Design

Proces projektowy

  1. Badania rynku i konkurencji – Pozyskiwanie i agregowanie danych w celu optymalizacji konwersji, przeprowadzania testów i weryfikacji badań jakościowych. Zebranie i analiza danych o wielkości rynku i konkurencji. Badanie Desk Research obejmujące analizę publicznych oraz komercyjnych baz danych. Identyfikacja trendów i praktyk rynkowych w badanym sektorze pod kątem UX.
  2. Badania użytkowników – Włączenie realnych użytkowników do procesów User Experience design i optymalizacji w celu zwiększenia efektywności. Ankiety i Wywiady pogłębione IDI. 
  3. Projektowanie Person i Pisanie Scenariuszy Użycia. Tworzenie person jest jednym ze sposobów na segmentację klientów na potrzeby UX. Na bazie danych dotyczących cech socjodemograficznych klientów, ich zainteresowań oraz wszelkich innych informacji zbudować (prawie) realne postaci. Takie podejście pozwala lepiej zrozumieć potencjalnych klientów. Zobaczyć, zamiast suchych danych, konkretną osobę, która się za nimi kryje. Razem z jej słabościami, zainteresowaniami i problemami. Zrozumienie potrzebne jest natomiast po to, aby można było tworzyć produkty, które będą najlepiej odpowiadały potrzebom docelowych klientów.
  4. Kluczowe funkcjonalności. Projektowanie Architektury Informacji i Systemów Nawigacji. Weryfikacja zakresu projektu i biznes planu.
  5. Interaktywne Prototypy. Wykonane w Axure https://www.axure.com Klient ma stały podgląd online projektu na każdym etapie tworzenia.   
  6. Testy i badania użyteczności Możliwość zbadania poziomu zadowolenia klientów z produktu/usługi. Badanie prototypów przed wprowadzeniem nowych produktów na rynek lub modyfikacją produktów już obecnych na rynku; Badanie odbioru przez konsumentów elementów identyfikacji wizualnej. Badania w oparciu o Heurystyki i Checklisty https://www.nngroup.com/articles/ten-usability-heuristics/ , Testy A/B, projektowane testy z udziałem docelowych użytkowników.
  7. Projekt graficzny.
Back to Top
Back to Top
Close Zoom
Context Menu jest wyłączone na tej stronie. Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami