Jeśli prowadzisz biznes w którym zależy Ci na jak największej ilości wygenerowanych połączeń telefonicznych przychodzących to ta forma reklamy powinna być najskuteczniejsza. Jak to wygląda w praktyce?
Czym są reklamy typu tylko połączenie?
Reklamy typu tylko połączenie to format reklam Google Ads. Są wyświetlane wyłącznie na urządzeniach mobilnych. W odróżnieniu od tradycyjnych reklam (typu linki sponsorowane) po kliknięciu w nie użytkownik zostaje przekierowany do połączenia.

W skrócie wygląda to tak, że po kliknięciu w reklamę jesteśmy przekierowani na połączenie z danym numerem. To znacznie skraca ścieżkę konwersji. Użytkownik nie musi szukać numeru telefonu na stronie internetowej a wystarczy, że kliknie w zieloną słuchawkę i połączy się z firmą.
Gdzie sprawdzą się reklamy tylko połączenie?
Najpopularniejsze zastosowanie znajdziemy wśród branż usługowych. Do najważniejszych należą takie jak:
- firmy przewozowe, taksówki, przeprowadzki,
- usługi kosmetyczne i fryzjerskie,
- porady prawne,
- lekarze, psychologowie,
- specjaliści,