Reklamy typu tylko połączenie

Jeśli prowadzisz biznes w którym zależy Ci na jak największej ilości wygenerowanych połączeń telefonicznych przychodzących to ta forma reklamy powinna być najskuteczniejsza. Jak to wygląda w praktyce?

Czym są reklamy typu tylko połączenie?

Reklamy typu tylko połączenie to format reklam Google Ads. Są wyświetlane wyłącznie na urządzeniach mobilnych. W odróżnieniu od tradycyjnych reklam (typu linki sponsorowane) po kliknięciu w nie użytkownik zostaje przekierowany do połączenia.

źródło wyszukiwarka Google

W skrócie wygląda to tak, że po kliknięciu w reklamę jesteśmy przekierowani na połączenie z danym numerem. To znacznie skraca ścieżkę konwersji. Użytkownik nie musi szukać numeru telefonu na stronie internetowej a wystarczy, że kliknie w zieloną słuchawkę i połączy się z firmą.

Gdzie sprawdzą się reklamy tylko połączenie?

Najpopularniejsze zastosowanie znajdziemy wśród branż usługowych. Do najważniejszych należą takie jak:

  • firmy przewozowe, taksówki, przeprowadzki,
  • usługi kosmetyczne i fryzjerskie,
  • porady prawne,
  • lekarze, psychologowie,
  • specjaliści,
Back to Top
Back to Top
Close Zoom
Context Menu jest wyłączone na tej stronie. Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami