Google Ads

Kluczowe obszary działań

Nasze działania nad kampaniami Google Ads dzielimy na trzy kluczowe obszary w skład których wchodzą:

  1. Wdrożenie narzędzi Google Marketing Platform
    1. Utworzenie i konfiguracja konta Google Ads
    2. Utworzenie i konfiguracja konta Google Analytics
    3. Utworzenie i konfiguracja konta Google Tag Manager
    4. Konfiguracja pozostałych usług jak Google Moja Firma, Search Console czy Youtube
    5. Synchronizacja usług między sobą
    6. Utworzenie raportu w Google Data Studio
    7. Utworzenie celi oraz mierzenia konwersji e-commerce
    8. Audyt strony
    9. Analiza rynku i konkurencji
  2. Prowadzenie kampanii
    1. Po poprawnym wdrożeniu rozpoczynamy prace nad przygotowaniem struktury kampanii
    2. Tworzymy reklamy
    3. Przygotowujemy słowa kluczowe
    4. Stale analizujemy postępy prac i poprawiamy wyniki (optymalizacja)
    5. Wprowadzamy zmiany na życzenie klienta
    6. Raportujemy postępy i wyniki naszych działań
  3. Audyt i stała optymalizacja

Kaizen Marketing, czyli Usługi Google Ads w najlepszym wydaniu

Na usługi Google Ads składa się wiele elementów, które dopiero razem pozwalają osiągać spektakularne wyniki. Dzięki ponad dekadzie doświadczenia zbieranego w reklamie internetowej różnych branż dokładnie wiemy, czego potrzeba właśnie Twojej stronie internetowej. Właśnie dlatego nasza oferta obejmuje kompleksowe, a przy tym zróżnicowane działania, które pozwalają na indywidualne dopasowanie strategii do profilu firmy i założonych przez nią celów.

Specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy dedykowane pakiety usług, które pozwolą skutecznie mierzyć się z pojawiającymi się wyzwaniami związanymi z marketingiem internetowym. Wśród nich są:

Google Ads Co wyróżnia naszą ofertę?

Nie interesują nas półśrodki – właśnie dlatego w naszej ofercie znajdują się tylko i wyłącznie usługi kompleksowe oparte na holistycznym podejściu do marketingu. Pozwala nam to na ustalenie spójnej strategii komunikacji oraz stworzenie listy celów, które możemy w stanie realizować za pomocą wielu narzędzi lub kanałów.

Szersze spojrzenie nie oznacza jednak, że nie interesują nas cenne szczegóły. Monitoring postępów jest dla nas szczególnie ważny ze względu na koncepcję performance marketingu, na której opieramy się w codziennej pracy. Zakłada ona, że każde nasze działanie powinno mieć wymierne efekty poparte przez twarde dane dostarczane przez całą gamę narzędzi analitycznych. To właśnie one stanowią podstawę każdego naszego kroku, co przekłada się na większą precyzję działań, a co za tym idzie – na lepsze wyniki.

Wybierając nasze usługi z zakresu Google Ads otrzymujesz jednak nie tylko raporty i lepsze wyniki sprzedażowe, ale przede wszystkim bezcenne know how. To właśnie ono jest podstawą sukcesu naszych klientów, który powielamy w przypadku każdej kolejnej kampanii. Nasze doświadczenie zbieraliśmy przez ponad dekadę pracując dla klientów z najróżniejszych branż co sprawia, że odnajdziemy się w każdym środowisku – jak długo celem będzie udana kampania.

Dlaczego Kampanie Google Ads w Kaizen Marketing?

  1. Podchodzimy kompleksowo do prowadzonych działań. Patrzymy holistycznie na wyniki w całym przedsiębiorstwie
  2. Każdy ze specjalistów posiada ponad 10 letnie doświadczenie. Zjedliśmy zęby na kampaniach w Google i Facebook
  3. Działania naszych specjalistów były wyróżniane przez Google
  4. Każdy specjalista posiada wszystkie certyfikaty Google potwierdzające kompetencje zawodowe
  5. Nie posiadamy obsługi klienta. Kontaktujesz się bezpośrednio ze specjalistą.

 

Back to Top
Back to Top
Close Zoom
Context Menu jest wyłączone na tej stronie. Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami