SEO

pozycjonowanie i optymalizacja strony dla wyszukiwarek internetowych Pozycjonowanie stron internetowych

SEO (z angielskiego Search Engine Optimization) oznacza szereg działań, które mają prowadzić do umieszczenia danej strony internetowej na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach. Jest to proces, który nie tylko składa się z wielu elementów, ale także nieustannie ewoluuje, stawiając przed pozycjonerami zupełnie nowe wyzwania. Jaki Kaizen Marketing wiemy jak im sprostać niezależnie od okoliczności. To dzięki kompleksowemu podejściu do pozycjonowania, na które składa się nie tylko przemyślany proces, ale także lata doświadczenia zdobywane pod okiem najlepszych specjalistów SEO, na licznych kursach, szkoleniach, pracy zawodowej w czołowych agencjach na kontach dużych marek. 

Dlaczego SEO w #KM? Co nas wyróżnia

To co wyróżnia naszą ofertę w zakresie pozycjonowania stron to:
  1. holistyczne kompleksowe podejście. Nie patrzymy tylko na wynik SEO. To w dzisiejszych algorytmach bez sensu. Działamy w obszarze:
    1. Optymalizacji strony. Pomagamy w UX/UI. Wspieramy prace nad poprawą konwersji
    2. Pozyskiwanie linków. Nie szukamy byle gdzie a budujemy przemyślaną strategię content marketingu łącznie z zakupem artykułów sponsorowanych czy tworzeniem stron zapleczowych. 
  2. Praca z najlepszymi. Posiadamy zespół doświadczonych ekspertów, profesjonalnych copywriterów, redaktorów i programistów. Pracujemy na drogich ale najlepszych narzędziach. Każdy z nas cały czas inwestuje w samorozwój. Jesteśmy na bieżąco z każdą zmianą w algorytmie. Cały czas testujemy i sprawdzamy rozwiązania na własnych zapleczach. 
  3. Success fee. Ofertę #KM zbudowaliśmy w oparciu o doświadczenia na setkach projektów sklepów internetowych i firm usługowych. Gdybyśmy mieli opisać to w dwóch słowach: to działa. Success fee liczymy na podstawie przychód w sklepie z ostatnich 6 lub 12 mc. Prowizję za efekt policzymy w momencie uzyskania przychodów powyżej założonej kwoty. W #KM na początku zainwestujemy więcej. Ty masz pewność, że mamy te same cele biznesowe. Nie oferujemy tego modelu rozliczeń każdemu partnerowi. Musimy mieć pewność co do szans rozwoju danego biznesu. 

SEO off-site. Linkowanie na najwyższym poziomie

Linki zewnętrzne są jednym z najistotniejszych elementów SEO. To właśnie one przekierowują moc innych witryn na stronę, którą klient chce promować w wyszukiwarkach. Odnośniki zewnętrzne pomagają również podnosić autorytet strony oraz generują ruch wynikający z kliknięć dokonanych w witrynach odsyłających. Jesteśmy w stu procentach świadomi potęgi, jaką daje odpowiednio przeprowadzone linkowanie i możemy przekuć ją w sukces naszych klientów.

W trakcie naszego procesu SEO off-site dbamy nie tylko o ilość linków, ale także o ich jakość. Starannie dobieramy najlepsze witryny odsyłające tak, by strony naszych klientów mogły jak najwięcej zyskać na ich wykorzystaniu. Bierzemy przy tym pod uwagę także branżę i rodzaj produktów, jakie chcemy promować w trakcie procesu SEO. Jednocześnie przywiązujemy ogromną uwagę do prawidłowego, naturalnego profilu linków, składającego się zarówno ze stron no follow, jak i do follow. Pozwala nam to osiągać lepsze rezultaty – wszystko z myślą o naszych klientach.

SEO on-site. Optymalizacja strony internetowej i treści

Trzon naszych działań SEO to optymalizacje wprowadzane na stronie internetowej. Są one kluczowe w budowaniu jej wiarygodności nie tylko dla wyszukiwarek, ale także dla potencjalnych klientów. Nasz proces SEO on-site jest bowiem nastawiony zarówno na poprawę pozycji fraz, jak i ulepszanie samej witryny. W ramach tej części procesu optymalizujemy kategorie, poprawiamy wygląd produktów, wprowadzamy treści i sprawiamy, że są one wartościowe z punktu widzenia robotów Google i kupujących.

Co więcej, nasz proces SEO on-site zawiera w sobie także elementy UX. Doświadczenie klienta jest podstawą wszelkich zmian, jakie będziemy wprowadzać na stronie w ramach naszych procesów, co sprawia, że obsługiwane przez nas witryny prezentują się dobrze nie tylko w oczach crawlerów. Dbamy o przejrzysty podział na kategorie, odpowiedni rozkład menu głównego strony, a także o wyróżnienie najważniejszych kwestii w opisach kategorii czy produktów. Nasz proces SEO zapewnia również klientom szybki dostęp do innych produktów, jakich mogą szukać, dzięki umiejętnie wdrożonemu linkowaniu wewnętrznego w obrębie optymalizowanej witryny.

Content marketing na potrzeby SEO Treści w najlepszym wydaniu

Nasz proces SEO nie kończy się w momencie wyróżnienia słów kluczowych. W naszej codziennej pracy zdajemy sobie sprawę, że treści są prawdziwymi królowymi internetu – właśnie dlatego są one jednym z kluczowych elementów naszego procesu SEO.

Proces content marketingu dla SEO rozpoczynamy od ustalenia słów kluczowych, które stają się podstawą naszej pracy nad treściami. W trakcie całego procesu kreowania treści dbamy o ich odpowiednią ilość, jednak bez popadania w skrajności – nadmierna ilość powtórzeń czy synonimów nie wchodzi w grę. Wszystkie nasze teksty są bowiem informacją nie tylko dla robotów Google, ale przede wszystkim dla klientów, którzy na ich podstawie będą mogli podejmować właściwe decyzje zakupowe. Co więcej, tworzone przez nas treści za każdym razem są pisane od podstaw, dzięki czemu problem duplikacji treści i związane z nią kary Google nie dotyczą naszych klientów.

Jednocześnie nasze teksty SEO są także elementem kreowania wizerunku marki. Dla każdego z naszych klientów tworzymy dedykowane treści na stronę główną, kategorie oraz podstrony produktowe, uwzględniając całościową strategię danego biznesu. Nie korzystamy przy tym z szablonów czy schematów – wszystkie tworzone przez nas teksty powstają przy ścisłej współpracy z właścicielem strony, dzięki czemu zawierają one jego wizję, osobiste uwagi oraz priorytety danej firmy. Tak stworzone treści stają się nie tylko cenną informacją dla klienta, ale także ważnym czynnikiem w pozycjonowaniu.

SEO zaplecza: Dedykowane strony informacyjne

Na potrzeby prowadzonych prac w obszarze link buildingu tworzymy zupełnie nowe serwisy internetowe. Takie podejście niesie ze sobą wiele korzyści. Z jednej strony znacznie poprawiamy wskaźniki SEO a z drugiej generujemy dodatkowe źródła ruchu.

praca od podstaw dla najlepszych wyników SEO techniczne

Kluczowym elementem naszego procesu SEO jest także SEO techniczne. Obejmuje ono wszelkie zmiany wprowadzane w infrastrukturze czy kodzie strony, które bezpośrednio wpływają na jej działanie. SEO techniczne pozwala nam skutecznie mierzyć się z wyzwaniami takimi jak:

  • Źle ustawione przekierowania
  • Niepoprawna struktura adresów URL
  • Błędy 404 i inne
  • Niepoprawne, brakujące bądź nieaktualne mapy strony
  • Błędy w pliku robots.txt bądź jego brak.
  • Szyfrowanie strony (protokół HTTPS)
  • Problemy z szybkim ładowaniem strony w wersji mobilnej i na komputery
  • Trudności z poprawnym ładowaniem strony
  • Duplikacja treści.
  • Problemy wynikające z niepoprawnego zastosowania wersji językowych.
  • Problemy z indeksowaniem.

Odpowiednie wykorzystanie SEO technicznego jest podstawą udanego pozycjonowania strony i zwiększania zadowolenia jej klientów. Ulepszenia wprowadzane w ramach tego procesu pomagają bowiem zmniejszyć czas ładowania strony, zwiększyć jej bezpieczeństwo czy poprawić ogólny komfort przemieszczania się w obrębie poszczególnych elementów witryny. SEO techniczne jest więc korzystne nie tylko dla robotów Google, ale także dla potencjalnych klientów, którzy dzięki tego typu zmianom będą mogli szybciej i wygodniej dokonywać zakupów.

Zalety SEO Pozycjonowanie, które przynosi korzyści

Podstawową rolą SEO jest oczywiście zwiększenie ilości konwersji, która może objawiać się w formie sprzedaży, pobrań aplikacji czy wyświetleń konkretnej podstrony. Pozycjonowanie stron internetowych ma jednak wiele innych zalet, które dają tej metodzie marketingowej ogromną przewagę nad innymi formami pozyskiwania klientów. Do zalet SEO należą bowiem:

  • Oszczędność. Pozycjonowanie, w przeciwieństwie do głośnych kampanii, nie pochłania gigantycznych budżetów. Jest przy tym równie skuteczne, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę długoterminowe zamierzenia i cele.
  • Budowane wizerunku eksperta. Podstawą SEO są teksty i optymalizacje, które pozwalają wyróżniać najcenniejsze dla klientów informacje. Dzięki temu potencjalni kupujący wiedzą, że mają do czynienia z firmą znającą się na swoich produktach, a przy tym chętną do dzielenia się swoim doświadczeniem.
  • Docieranie do konkretnej grupy zainteresowanych klientów. Klient wpisujący w wyszukiwarkę daną frazę dokładnie wie, czego szuka. Pozycjonowanie pozwoli mu zobaczyć poszukiwany produkt właśnie w Twoim sklepie.
  • Długoterminowe zyski. SEO nie ma określonego czasu trwania – to ciągły proces, który powoduje kumulowanie się rosnącej ilości konwersji. Dzięki temu pozycjonowanie pozwala na ciągły wzrost danej strony przy nieprzerwanym wprowadzaniu optymalizacji.
  • Lokalne i globalne działanie. Niezależnie od tego, czy działasz w swojej okolicy, czy wysyłasz towary na terenie całej Europy, SEO może Ci pomóc w dotarciu do Twoich klientów. Wykorzystanie geolokalizacji dla biznesu działającego na ograniczonym terenie jest kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa.

Back to Top
Back to Top
Close Zoom
Context Menu jest wyłączone na tej stronie. Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami